vrijdag 26 juni 2009

Top 10 Zomerplannen - van Peter

Hi, ik ben Peter. Sportleraar. Ik houd van vakantie, zeker in de zomer. Dan ben ik vrij. Wat ik dan doe? Wat leuk dat je me dat vraagt.

Normaal bestaat mijn vakantie uit zes weken van rust, reflectie en proberen om niet katjelazerus van mijn balkonnetje van 1 vierkante meter te donderen in mijn tuin.

Maar na een alcoholcoma en een ingegroeide teennagel heb ik ingezien dat het leven kort is en dat je daarom lijstjes moet maken. Want dat is handig, als geheugensteuntje.

Dit is mijn lijstje met plannen voor deze zomer. Naast rust, reflectie en evenwichtsstoornissen dan:

  1. mijn gehandicapte zusje eens goed in de watten leggen;
  2. daarom de ketting van de kelder naar de tuin verleggen;
  3. schaatsen uit het vet halen en de frituurpan schoonmaken;
  4. kettingzaag even goed slijpen;
  5. mijn ex uitnodigen voor een bbq;
  6. balsturig een punt maken;
  7. recordpoging 200 kinderen in de gracht duwen
  8. zelf bier maken uit mierikswortel en thijm;
  9. mijn kleurrijke kansenbuurt 'opzomeren' onder het genot van de muziek van talentje Thomas Berge;
  10. Catcher in the rye voor de honderd-en-vierde keer herlezen


Geen opmerkingen: