vrijdag 18 september 2009

Schokkende opening academisch jaar Leiden

De opening van het academische jaar in Leiden was dit jaar het kruispunt van enkele duistere dimensies. Bewijs hiervoor dook deze week op: "Schokkend"

“Toen Paul van der Heijden begon te spreken, voelde ik de zaal al verkillen”, vertelt gecertificeerd spookjager Samson Zaad uit Putten die aanwezig was bij het duistere evenement twee weken geleden. "Ik was persoonlijk uitgenodigd door mijn oude studiegenoot en mede-occultist (en burgemeester van Leiden) Henri Lenferink. Misschien voelde hij het zelf al aankomen."

De altijd voorbereide Zaad nam de korte toespraak die van der Heijden gaf op tape op. Toen Zaad deze beluisterde kwam hij tot een ontluisterende ontdekking: "ik hoorde allerlei angstaanjagende teksten als je de opname van achter naar voren draaide: 'Jullie zullen de slaven zijn van Barbelith' en 'De donkere heer Chulthu zal jullie huid stropen voor zijn dienaren.' Schokkend. Maar gek genoeg hoorde ik tijdens de toespraak van Alexander Pechtold alleen maar ruis."
Wat Zaad's volgende stap wordt, is onduidelijk. In een telefoongesprek vandaag vertelt Zaad: "eerst even mijn sudoku afmaken."

Geen opmerkingen: